Native

Native advertising har mange former, men går altid ud på, at annoncen er tilpasset det redaktionelle miljø.

På den måde føles det ikke som reklame overfor brugeren. Indholdet i native ads er langt mere kundeorienteret i et redaktionelt trygt miljø, som øger det kvalificerede kendskab og som i højere grad får kunden til at reagere.

 

Hos Story House Egmont tilbyder vi 3 former for digital Native advertising, som vi definerer således:

 

  • Færdig materiale

  • Omskrivning

  • Skræddersyet koncept

 

1. Færdig materiale

Vores advertorial produkt, hvor kunden selv skriver indholdet og leverer billeder. 

Vi laver få indholds justeringer.

 

DKK 13.000 ex boost

 

2. Omskrivning

Vi omskriver eller tilpasser tekst ud fra kundens egen web, PR eller produkttekst. Kunden leverer  billeder.

 

DKK 16.000 ex boost

 

3. Skræddersyet Koncept

Her prissættes løsningerne individuelt. Den typiske proces er skitseret i overstående processmodel, hvor flere content og

influencer elementer kan være i spil for at understøtte eller drive kampagnen. 

 

Fuld koncept indholdet produceres og tilpasses det enkelte medie og dens målgruppe i tekst og billeder.

 

Vi skriver ud fra et SEO perspektiv af Egmonts journalister med høj integritet og troværdighed.

 

Pris efter aftale

 

Om Digital Native produktet:

Alle digitale advertorials placeres 4 uger fra forsiden på enten alt.dk eller euroman.dk

1 x post på facebook ( ekstra boost anbefales - se niveauer side 8)

Mulighed for at embedde video

Mulighed for SEO links

Mulighed for at integrere konkurrence element

Kommercielle artikler vil være tilgængelige i 12 mdr